+38 (063) 013 97 59
+38 (096) 301 34 18
0
0

Ваш кошик порожній :(

Для здійснення гарантійного обслуговування сервісом потрібні:

    Правильно, без помарок та виправлень заповнений гарантійний талон, в якому мають бути вказані модель та серійний номер інструменту, дата продажу та друк організації, що торгує.
    Документ, що підтверджує покупку (товарна накладна)
    Повна комплектація товару
    Адреси сервісних центрів дивіться у талоні, паспорті або окремій брошурі


Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд інструменту на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації.

Гарантійне обслуговування сервісом не провадиться, якщо:

  •     Втрачено або не заповнено гарантійний талон
  •     Інструмент було поставлено на територію України неофіційно
  •     Інструмент має сліди механічного пошкодження або розтину
  •     Було порушено умови експлуатації, транспортування або зберігання.
  •     Проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
  •     Використовувалися не оригінальні комплектуючі

Інтернет-магазин здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом "Про захист прав споживачів"

Повернення та обмін

  •     Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем
  •     Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця